Kolorowe etykiety samoprzylepne czyli przepis na organizację biura – DIY czyli zrób to sam

Prawie każdy z nas ma w swoim miejscu pracy segregatory, pudełka i innego rodzaju pojemniki do przechowywania. Kluczem do dobrej organizacji jest oczywiście dobra segregacja materiałów i ich opis, a do tego idealnie przydadzą nam się samoprzylepne etykiety. Dodatkowo dlaczego nie zaprojektować ich samemu, aby podkreślały charakter naszego wnętrza?

Podczas urządzania biura, które pokazałam Wam w zeszłym miesiącu, postanowiłam nadać moim segregatorom odpowiedni charakter.
Przygotowałam więc samoprzylepne etykiety, w barwach mojej firmy.

Czego potrzebowałam?

– samoprzylepnych etykiet – zdecydowałam się na 10 etykiet na kartce A4, do kupienia w sklepie papierniczym
– komputerowego programu graficznego, np. darmowego GIMPa lub zwykłego programu do pisania jak Word lub jego darmowy odpowiednik Libre Office
– drukarki

1. W programie graficznym lub w zwykłym Word’zie czy darmowym jego odpowiedniku jak Libre Office podziel kartkę a4 na 10 jednakowych pól – stworzysz granice samoprzylepnych karteczek (w programie do pisania najprościej będzie jeśli stworzysz tabelę)

2. Ze strony z darmowymi grafikami pobierz wybraną przez siebie ramkę
3. W każdy z 10 prostokącików, odpowiadających samoprzylepnej etykiecie wklej obraz ramki, a w środku wpisz tekst, który wydrukujesz jako gotowa etykietę

4. Wydrukuj, naklej i gotowe!

organizacja biura printable do druku
organizacja biura

 

Mi bardzo się podobają, a Tobie?

26 komentarzy
Zostaw komentarz:

  • 4 czerwca 2013

    świetnie to wygląda i bardzo ułatwia codzienną pracę 🙂

  • 4 czerwca 2013

    świetny pomysł i genialny blog. Bardzo żałuję, że spóźniłam się na kubeczkowe rozdanie, bo po prostu oniemiałam na widok tych śliczności 🙂
    Pozdrawiam serdecznie Karolina 🙂

  • 4 czerwca 2013

    fajna zabawa z tymi etykietami. ja co prawda raz tylko produkowałam i to w małej ilości ale ładnie wyglądają.

  • 4 czerwca 2013

    wygląda świetnie 🙂

  • 4 czerwca 2013

    Mnie również ! 🙂

  • 4 czerwca 2013

    Świetne . Można przynajmniej zobaczyć co gdzie jest 😀

  • 4 czerwca 2013

    Pełna profeska! 🙂 a w dodatku tak romantycznie i stylowo:-) Pozdrawiam

  • 4 czerwca 2013

    Marzy mi się domowe biuro, jak już kiedyś dorobię na regał to właśnie będzie tak uporządkowany 🙂 bo narazie papierki latają…

  • 4 czerwca 2013

    cudowny blog, własnie obejrzałam od A do Z 🙂 sadze, że bede tu czestym gosciem:)

  • 4 czerwca 2013

    Super ułatwienie:)

  • 4 czerwca 2013

    Fajnie to wygląda. : ) Dobry pomysł. ; )

  • 5 czerwca 2013

    Dla mnie Bomba!!!

  • 5 czerwca 2013

    Ja co prawda nie posiadam biura, a porządeczek w domowych papierach dopiero mi się marzy 😉 ale może to jakaś motywacja będzie 🙂

    Ramki są rewelacyjne i to nie tylko do tego typu "prac", mnie przede wszystkim przydadzą się do ozdabiania zdjęć.

    Dziękuję 😀

  • 6 czerwca 2013

    Nie mam biura ale marzę o nim. Pięknie wszystko urządzone. Gustownie i ze smakiem.

  • 6 czerwca 2013

    ale super pomysł! 😀

  • 6 czerwca 2013

    świetne, taka kropka nad i. co prawda miałabym problem już na etapie podzielenia kartki na pola, dlatego tym bardziej podziwiam efekt 🙂

  • 7 czerwca 2013

    Świetny pomysł,przynajmniej wiadomo gdzie co jest i nie trzeba niczego szukać 🙂
    Pozdrawiam weekendowo

  • 10 czerwca 2013

    świetnie! stworzyłaś niesamowity klimat w swoim biurze 🙂
    ja również bardzo lubię mieć wszystko uporządkowane i na sowim miejscu 🙂

  • 11 grudnia 2013

    ale czad :)dzis robie taka organizacje:)naprawde mega blog:)

  • 30 lipca 2015

    Masz piękne biuro! Chyba muszę zrobić w moim małe zmiany 🙂 Oj inspirujesz!!!! Buziaki :*

  • justyna
    Odpowiedz
    2 grudnia 2015

    W zwiazku ze swietami i tzw porzadkami ruszam do borzadkow…mysle nad zlotymi detalami;-) do czekolady i karmelu?

    • 2 grudnia 2015

      uwielbiam złote dodatki, dobrze, abyś je skontrastowała, co wyeksponuje ich kolor, aby na tle czekolady i karmelu nie zniknęły 🙂