5 sposobów na to, jak sprawić, by Twój Klient poczuł się wyjątkowo

Jeśli – tak jak my – prowadzisz biuro, do którego przychodzą klienci, z pewnością chcesz, by czuli się u Ciebie jak najlepiej. Oto naszych sprawdzonych 5 sposobów na to, by odwiedzający nas klienci mogli poczuć się jak najznamienitsi goście.

Zadowolony klient to klient, który do nas wraca po kolejne usługi. To klient, któremu podczas spotkania możemy zapewnić komfort i odpowiednio o niego zadbać.

 

W jaki sposób my dbamy o naszych klientów?

 

5 sposobów na zaopiekowanie się Klientem, gdyż zwykle nie pamiętamy czyichś słów, ale pamiętamy to, jak się przy kimś czuliśmy

 

1. Napoje w szklanych butelkach

Tak niewiele, a tak wiele! Z pewnością postawione na stole w sali konferencyjnej 1,5l butelki z wodą nie wyglądają elegancko, a po drugie taka woda niegazowana, albo co gorsza, gazowana, po otwarciu butelki i odstaniu dłuższy czas straci na smaku i bąbelkach. Twój klient może to wyczuć. A nie będziesz przecież każdorazowo otwierała nowej butelki.

 

Półlitrowe małe butelki plastikowe są mało prestiżowe, bardziej kojarzą się z konferencjami, szkoleniami. Co innego butelki szklane tej pojemności. Dobrze się prezentują, woda z nich smakuje lepiej, a Ty możesz po prostu podać klientowi czystą szklankę i wybrany rodzaj wody, by mógł cieszyć się świeżym smakiem.

 

Coraz więcej Twoich Klientów jest świadomych tego, że szkodliwe substancje zawarte w plastikowych opakowaniach potrafią przenikać do napoi – uwierz mi, gdy Klient pierwszy raz odmówił mi napicia się czegokolwiek zimnego, gdyż wszystko miałam w plastikowych opakowaniach lub kartonach wyścielanych aluminium – myślałam, ze zapadnę się pod ziemię.

 

Prócz wody zaopatrz się również w inne napoje dostępne w szklanych butelkach, np. soki, colę czy cold brew.

 

Oczywiście jeśli mamy taką możliwość, warto mieć w zanadrzu zarówno napoje schłodzone, jak i w temperaturze pokojowej.

 

 

2. Kawa z ekspresu

Kto nie poczułby się bardziej rozpieszczany, gdyby przychodząc na spotkanie, miał wybór nie tylko między kawą białą a czarną, ale również innymi jej rodzajami? Są wśród nas miłośnicy espresso, cappuccino czy latte. Warto dać im możliwość tak szerokiego wyboru, a poczują się jak w najlepszej kawiarni.

 

 

Nasz ekspres do kawy De’Longhi PrimaDonna Soul prócz szerokiego wyboru kawowych napojów daje nam również możliwość wyboru wielkości kawy oraz jej intensywności.

 

 

Co więcej, tego wyboru możemy dokonać z poziomu telefonu! Dzięki temu o wybraną kawę nie pytamy przy drzwiach, ale już po zajęciu miejsca w sali konferencyjnej, co dodatkowo jest okazją do pierwszej rozmowy na przełamanie lodów. Możesz również zaparzyć np. dwie filiżanki espresso czy czarnej kawy jednocześnie, bez konieczności stania prze ekspresie.

 

 

Taki ekspres sprawdzi się również genialnie wtedy, gdy w Twoim biurze każdy z pracowników lubi inną kawę. Bez każdorazowego zmieniania ustawień, ekspres De’Longhi PrimaDonnaSoul pozwala na stworzenie 6 profili użytkowników, z których każdy może sobie stworzyć i zapisać kawę zgodnie z własnymi upodobaniami. To rozwiązanie ułatwia życie – jednym kliknięciem pracownicy – i Ty! – mogą zaparzyć swoją ulubioną kawę, dokładnie taką, jak lubią.

 

 

Jeśli chcesz, by Twój klient poczuł się jeszcze bardziej ekskluzywnie, możesz zainwestować w wyższy model ekspresu, np. De’Longhi Maestosa, który daje Ci możliwość wyboru gatunku kawy dzięki dwóm pojemnikom na ziarna – np. w jednym z pojemników możesz mieć zwykłe ziarna kawy, a w drugim – bezkofeinowe. Możesz tu też ustawić optymalną dla siebie temperaturę kawy, a karafka na mleko z obrotowym ramieniem pozwala na przygotowanie nawet dwóch kaw mlecznych w tym samym czasie, jeśli oboje gustujecie na przykład w cappuccino.

Chciałabym też zwrócić Twoją uwagę na to, aby kawa ziarnista bezkofeinowa powstawała w możliwie najbardziej naturalnym procesie, pozbawionym chemicznych dodatków – na przykład w całkiem popularnej obróbce wodnej lub w procesie wykorzystującym dwutlenek węgla. To też bardzo ciekawy temat do rozmów na początek spotkania, który pokaże, że naprawdę zależy Ci na Twoich gościach – wielu z nich nawet z ciekawości zamówi taką bezkofeinową kawę ze świeżo mielonych ziaren,

 

3. Różne rodzaje mleka

Jak już o kawie mowa, nie zapominajmy o mleku.

 

Wiadomo, że nie każdy pija kawę z mlekiem, ale powinniśmy pamiętać, że wiele osób cierpi na nietolerancję laktozy lub po prostu nie spożywa produktów odzwierzęcych.

 

Warto więc mieć w zanadrzu nie tylko tradycyjne mleko, ale również mleko bez laktozy oraz mleko roślinne, np. sojowe czy migdałowe.

 

 

4. Zdrowe przekąski

Goście w naszym biurze mogą zawsze liczyć na poczęstunek – nie tylko coś słodkiego, ale także zdrowe przekąski. W naszych zapasach znajdziesz krakersy, orzeszki i bakalie dla nagłych gości,

 

 

a na zaplanowane odpowiednio wcześnie spotkanie przygotowujemy także winogrona, bagietkę, i 2-3 rodzaje serów, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko stworzyć taki wytrawny poczęstunek.

 

 

„Jak człowiek głodny, to człowiek zły” – a na pewno zniecierpliwiony, wiec nie rób tego swojemu Klientowi. Nam zależy na komforcie rozmowy, budowaniu relacji i zadowoleniu naszych gości, dlatego nie straszne nam przeciągające się spotkania, gdy pod ręką mamy takie przekąski.

 

 

A gdy Klient prosi o kolejną kawę – współpraca nie może lepiej się zapowiedzieć!

 

5. Powitanie

Co pozwala naszym klientom poczuć się wyjątkowo? Fakt, iż jeśli tylko są zapowiedziani, czekamy na nich z otwartymi ramionami.

 

Przyjazd klientów, którzy odwiedzają nasze biuro, każdorazowo zgłaszamy ochronie, która stacjonuje przy bramie wjazdowej. Dzięki temu wystarczy, że klient poda nazwisko i powie, dokąd zmierza, a ochroniarz bez problemu otworzy bramę, a jeśli jest taka potrzeba, pokieruje w odpowiednie miejsce.

 

Nasz gość ma wówczas poczucie, że jest spodziewany, oczekiwany – to preludium do atmosfery, jaką możemy dać mu odczuć w naszym biurze.

 

 

Dobrze jest jeszcze przed przyjazdem Klienta ustalić, jakie środki ochrony są dla niego komfortowe – dzięki temu unikniemy próśb o zakładanie maseczki czy podawania ręki osobie, który woli jej w sytuacji pandemii nie podawać i unikniemy zakłopotania obu stron.

 

A jak Ty lubisz być traktowana na spotkaniach? Zainspiruj nas wszystkich 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments